Komentář - nic (30.01.2013 23:27) Dovolte mi, abych vám vysvětlil některé souvislosti.
Jak už asi víte, změnil se vlastník ZD. Jako specialista na elektrotechnologie, revizní technik, projektant s autorizací ve stavebnictví vedu tento podnik spíše z pohledu laika-hosta.
Trávím hodně času v ZD a to jak v kuchyni, za barem, ale i u stolu mezi hosty. Inkriminovaný den jsem byl právě v kuchyni, když přišla servírka s vaší reklamací. Změna jejího postoje nebyla způsobená žádným faktem o stavu masa, nýbrž mým rozhodnutím, a příkazem, aby se vám šla okamžitě omluvit a nabídnout jinou porci.
Příprava tatarského bifteku je od mého převzetí podniku na zcela jiné úrovni. Zakoupil jsem stroj na mletí masa. Kuchař převezme objednávku, vydělá zachlazené maso, odkrojí přesnou porci dle objednávky, připraví ho pomocnému kuchaři a ten ho strčí do mlecího stroje. Ze stroje jde rovnou na talíř s ingradiencema. V čase mletí šéfkuchař připraví topinky. Zvonek na obsluhu a jde to na stůl.
I ve vašem případě šlo o čerstvé maso. Jen kuchař, bez mého vědomí namlel ten den víc porcí dopředu a nechal zachladit. V lednici došlo k oxidaci okrajů. Zmíněný kuchař už u nás nepracuje.
Jen jsem tímto chtěl říct, že mi záleží na spokojenosti všech hostů. A myslím, že stejně tak i současnému celému kolektivu pracovníku ZD. |
|