Komentář - Rialto (02.05.2012 11:20) Vážený pane ,,Jurgen'',
jako zástupce Ristorante Rialto se Vás potřebuji zeptat na pár věcí. Bohužel svoje stížnosti prezentujete pouze prostřednictvím veřejného fóra a proto mi nezbývá nic jiného, než reagovat stejně jako Vy, i když je mi to velmi nepříjemné.
Když jste byl nespokojen s jídlem, proč jste po každém chodu odpověděl číšníkovi, že jídlo bylo v pořádku? Proč jste po takovém gastropekle nechal číšníkovi spropitné vyšší než 20%? Proč jste si nezavolal kuchaře a svoje výtky ohledně kvality jídla mu nezdělil osobně? Dále nerozumím tomu, proč jste si nenechal zavolat odpovědného vedoucího a neoznámil mu veškeré tyto připomínky i připomínky ohledně porsonálu.
Jelikož jste seděl na zahrádce, kde ptáci běžně přelétají, může se něco takového jistě přihodit. Bohužel, tomu zabránit nemůžeme, ale snad jste mohl číšníkům oznámit tuto skutečnost a jistě by Vám byl ubrus vyměněn.
Z důvodu měnících se povětrnostních podmínek se nikdy nezakládají stoly na zahrádce předem (pouze uvnitř restaurace), právě proto Vám číšník sdělil, že Váš stůl bude založen v souvislosti s Vaši obědnávkou.
Co se týče jídel, polévka se připravuje z bešamelu, ale Vy jako odborník, jak se zde prezentujete, jistě víte, že do bešamelu mouka patří. Této polévky jsme před Vámi prodali minimálně 50 porcí a Vy jste první, kdo si stěžoval (až zde na fóru). Naší strategií je vařit z čerstých surovin a nepoužívat dochucovadla, jelikož italská kuchyně je o přírodní chuti.
Z tohoto úhlu pohledu a vzhledem k tomu, že jste se nebyl schopen pod svoji výraznou kritiku podepsat či tuto kritiku říci odpovědnému pracovníkovi do očí a naopak jste všechny ubezpečoval o své spokojenosti, jeví se nám Vaše jednoznačné stanovisko jako neobjektivní a zcela nedůvěryhodné. Vyzývám Vás proto, máte-li odvahu a trváte-li na výše uvedeném, k osobnímu setkaní či alespoň k reakci na naši odpověd' s uvedením Vašeho jména, abychom věděli, kdo u nás byl takto nespokojen.
Bohumír Štastný, jednatel společnosti |
|