Komentář - thesaint (11.04.2014 14:17) Baví mě, jak konkurence místo toho, aby se snažila něčím přilákat lidi plive na jiné restaurace... Tuto recenzi jsem našel na asi dalších 2-3 portálech a neznám nikoho, kdo by měl v případě negativní zkušenosti potřebu to věšet všude kde to jen jde (krom samotné FB stránky restaurace, kde hrozí debata) místo toho, aby se obrátil se stížností přímo na restauraci. Pokud má jakýkoliv host problém, je mu jídlo vyměněno, případně navrhnuta kompenzace. Ve všech našich restauracích monitorujeme stížnosti hostů a v pátek 4.4 byla pouze jedna stížnost na propečenost, která byla vyřešena přípravou nového steaku. V restauraci je vždy přítomen vedoucí směny a provozní a tito jsou připraveni řešit jakékoliv problémy vždy ke spokojenosti hostů, kteří jsou u nás na prvním místě!
Jinak panu Pajovi děkujeme za přání k brzkému zavření. Bohužel ho musím zklamat. Od otevření v únoru 2013 se každý měsíc počet hostů zvyšuje (a především těch stálých). Takže místo zavření letos otevřeme další křídlo restaurace spolu s nových doutníkovým salónkem a zvětšíme tak kapacitu o cca 80 míst. |
|