Komentář - Lou (16.01.2013 17:20) Dobrý den,
Váš dojem z naší restaurace nás mrzí, odpovědět se budeme snažit fakty:
Toalety byly jako každý den uklizeny a doplněny inventářem po obědovém náporu v 17h, náš vrchní číšník je kontroloval v 18h (těsně před vaším příchodem) a vše bylo v tuto chvíli v pořádku.
Při objednávce flank steaku se Váš muž dohodl na propečenosti medium rare, kterou preferuje (máme vždy radost, když se setkáme s hostem, který ví, co dané maso potřebuje), a i naše kuchyně ji doporučuje. Poté, co se náš vrchní číšník po prvních soustech přišel zeptat na spokojenost, bylo mu řečeno, že se jedná o "tuhou svíčkovou s flaxami" vysvětlil tedy podstatu partie zvané "flank steak" citujeme: "Široký kus plochého svalu ze spodní části nízkého roštěnce z mladého býka. Tento chuťově výrazný kus masa je sám o sobě tuhý a vláknitý, proto je krájen na tenké plátky přes vlákno, jeho předností je bohatý chuťový zážitek." Po tomto vysvětlení mu bylo sděleno, že pán jí tento steak poprvé a v tom případě je to v pořádku, při debarasu zbyly na talíři dva malé odřezky.
Co se týče ryby - na otázku, zda lze najít ve filetu z mořského vlka kost, krom našeho číšníka odpovídal mj. podrobně v jedné internetové diskuzi Luboš Lešetický, provozovatel e-shopu cerstveryby.cz (který je mj. partnerem blogu pana Cuketky) s více než 12letou praxí v oboru takto:
"Nerad vám kazím radost. Ale ten kdo vám řekl, že pokud je ryba ve formě filetu, tak musí být bez kosti, je neznalý. Jsou filety s kostmi a bez kostí. Napíšu zde příklady ryb jenž nemají kosti, které jich mají minimum a které hodně.
Filety bez kostí:
Losos,
Tuňák,
Platýs,
Mečoun,
Halibut,
Mořský jazyk,
Mořský ďas,
Jeseter,
Tilápie,
Sumeček africký,
Filety s nižsím obsahem kostí:
Okoun nilský,
Pražma filet,
Mořský vlk filet,
Barramundi,
Candát,
Red Snapper,
Filety s kostmi:
všechny Tresky,
Sardinky filety,
Sleďe filety,
Pstruh filety
Luboš Lešetický"
Po debarasu Vašeho talíře zbyla na talíři jedna kost a malý kousek kůže z ocasní části.
Na základě výše řečeného byla obě jídla považována za zkonzumovaná, a tedy Vám byla naúčtována.
Obsluhoval Vás náš vrchní číšník Lukáš Pecen, o kterém jsme přesvědčeni, že k našim hostům chová úctu a snaží se jim vyjít vstříc. Měli jsme za to, že Vám jeho obsluha vyhovovala, jinak nerozumíme spropitnému 100 Kč, které jste připočetli k útratě.
Jídlo, snad více než cokoli jiného, je o emocích, individuální chuti a komunikaci. Budeme se pro příště snažit být více empatičtí a hosty ještě více podněcovat k diskuzi před objednávkou. Zároveň budeme rádi, pokud s námi detaily a Vaše očekávání v klidu proberete hned v úvodu, opravdu rádi doporučíme to nejvhodnější podle Vaší chuti, tak, abyste od nás odcházeli spokojeni.
Děkujeme a přejeme pěkný večer |
|