Komentář - kamilius (13.01.2014 11:46) Dobrý den,
vím, že je už pozdě, ale přesto chci reagovat na Vaše hodnocení.
Sešlo se toho dost, tak se to pokusím postupně vysvětlit. Začnu rezervací. Obsluha, která tam byla první den, bohužel nevěděla, že přes obědy se rezervace nedává. Proto jste už další nedostali.
Co se týče kávy, objednali jste si jí údajně už po zaplacení předchozího účtu, vypili a pak jste odešli. Zachoval bych se úplně stejně, kdyby někdo odešel bez placení, a příště bych mu to naúčtoval. Za popletenou objednávku se Vám tímto omlouvám, nemělo by se to stát a pokud to odmítnete, musí Vám být samozřejmě vydána správná porce. Nevím jaké bylo chování číšníka u stolu, doufám, že nebylo tak hrozné, jak popisujete. K tomu se váže i vrácení spropitného. Vycházelo to z nepříliš dobrých pocitů na obou stranách. Nejspíš. Za svým personálem si stojím a nevěřím chování, jaké popisujete. Znám je přece jen delší dobu.
Přijměte tímto omluvu za špatnou zkušenost a zkuste to s námi ještě jednou. Věřím, že vše bude jinak, než se Vám stalo posledně.
|
|